Recomanacions per a pacients amb COVID-19 positiu

M’han diagnosticat COVID-19. Què he de fer?

En primer lloc, el metge que us ha atès determinarà si necessitau ingrés hospitalari o no:

En segon lloc, és important determinar les persones del vostre entorn que es poden considerar CONTACTES ESTRETS. Aquests són els paràmetres que ho determinen:

Les persones que NO es consideren contactes estrets només han de vigilar l’aparició de possibles símptomes i extremar les mesures d’higiene i seguretat.

Les persones que  que es consideren contactes estrets han de fer AÏLLAMENT DOMICILIARI i Sanitat s’hi posarà en contacte per fer-los la PCR.

A continuació, us proporcionam una guia amb la intenció que us serveixi per resoldre dubtes sobre com heu d’actuar a casa i sobre les mesures de seguretat per als CONVIVENTS.

Mesures preventives per als casos de COVID-19

Informació per al pacient