Política de qualitat

Grupo Policlínica és un grup empresarial líder en la gestió de serveis sanitaris des de l’any 1969.

Amb més de 50 anys al servei dels ciutadans d’Eivissa i Formentera, sempre ha prevalgut l’interès per la implementació contínua de la tecnologia més avançada, unida a un magnífic equip professional i a un tractament proper i personalitzat a cada pacient.

Treballem per promoure polítiques de seguretat i de qualitat assistencial, orientades a satisfer les necessitats i les expectatives de tots els nostres pacients.

Amb aquest objectiu, a Grupo Policlínica (format per Policlínica Ntra. Sra. del Rosario, Eiviconsulta, Clínica Vila Parc, Logprosa i Clínica Premium-Eiviestetic) establim, declarem i assumim els principis següents:

  1. La nostra atenció sanitària se centra en els nostres pacients: ens preocupem per la seva seguretat i per la satisfacció de les seves expectatives.
  2. Perseguim la millora contínua de la qualitat dels nostres serveis, a través del funcionament de les diferents comissions clíniques, que analitzen les nostres dades i la nostra informació, i identifiquen les nostres àrees de millora.
  3. Complim els requisits legals i les regulacions aplicables al sector, a través de la Comissió d’Ètica Assistencial i Prevenció de Riscos.
  4. Considerem que el desenvolupament professional de les persones que treballen a Grupo Policlínica és un motor imprescindible per a la innovació i el coneixement. Per aquesta raó, la formació i reciclatge és un dels nostres objectius principals.
  5. Considerem essencial per als nostres pacients oferir-los equips moderns, innovadors i adaptats als avenços tecnològics.
  6. El nostre servei personalitzat envers els nostres pacients ens permet ser un referent a l’illa d’Eivissa pel que fa a la prestació de serveis relacionats amb el turisme sanitari; l’amabilitat i la cordialitat són presents en tot moment. Partint d’aquest principi, pretenem transmetre als nostres clients els valors i els pilars de la nostra organització, com ara la familiaritat, la responsabilitat, la confiança, l’honestedat o transparència, la qualitat humana, el respecte, l’ètica, la superació, l’esforç, la confidencialitat i la sostenibilitat. Pensar com a pacient és el nostre valor.
  7. Grupo Policlínica prenem les decisions clíniques fonamentant-nos en una metodologia basada en l’evidència científica. Utilitzem de forma conscienciosa, assenyada i explícita les millors proves disponibles resultants de la investigació científica a l’hora de decidir sobre la salut dels nostres pacients.
  8. A Grupo Policlínica oferim als nostres pacients i usuaris la prestació d’un servei de transport personalitzat, segur i adaptat a les seves necessitats, demandes i expectatives.

La nostra Política de qualitat i seguretat, que serveix de marc de referència per a establir i revisar els objectius de qualitat i estratègics, està implantada i actualitzada, i s’ha comunicat a tots els nostres treballadors.