Consultes externes del Grup Policlínica

Estimada/Estimat pacient,

L’actual situació d’estat d’alarma ens ha oblidat a introduir alguns canvis als nostres centres de consultes metges, sempre amb l’objectiu de vetlar per la vostra salut i benestar.

No dubti a contactar amb el nostre departament de call center per a qualsevol qüestió, per favor.

Si té alguna consulta amb qualcuna de les següents especialitats, haurà de dirigir-se aquí:

Eviconsulta Via Romana (Via Romana, s/n)

VILA PARC MULTICENTRE (C/ Corona, nº 1, 2ª planta, Ibiza) :

Pel que fa als serveis de Fisioteràpia i Rehabilitació, hem tancat el nostre centre d’Eivissa (C/Frau Viçents Nicolau, 6), així com els centres de Sant Antoni i Santa Eulàlia, però l’accés a l’edifici Vila Parc per atendre els casos urgents romandrà obert. Hem avisat de la situació a tots els pacients. Si vostè rep tractaments de fisioteràpia o rehabilitació i té qualque dubte, per favor posi’s en contacte amb els responsables de la Unitat al telèfon 971 31 35 28.

Així mateix, li recordam que ara també pot demanar una cita telefònica amb el seu metge. No falta sortir de casa!

Telèfon de cites: 971 30 23 54

En aquests moments tenim disponibilitat màxima.

Li recordam com pot posar-se en contacte amb noltros:

Per cites i cites telefòniques: 971 30 23 54. Horari de dilluns a divendres de 8:00 h a 20:00 h

Per urgències/Policlínica Nuestra Señora del Rosario: 971 30 19 16 /extensió 169. Obert les 24 hores els 365 dies de l’any

Fisioteràpia: 971 31 35 28

Des del Grup Policlínica seguim vetlant per la seva salut, ara més que mai.