Policlínica Ntra. Señora del Rosario

La Policlínica Ntra. Señora del Rosario és l’hospital privat de referència a l’illa d’Eivissa. Situat en el centre de la ciutat i amb més de 40 especialitats mèdiques, cobreix pràcticament el 100% de les patologies mèdiques.

L’accés a l’hospital està garantit en pocs minuts des de qualsevol punt de l’illa, tant en transport públic com privat.

Des de l’any 1969 les principals màximes d’aquest hospital han estat: el tracte al pacient humà i personalitzat, la implementació de l’última tecnologia en els seus tractaments i la formació permanent del seu equip humà.

El complex sanitari compta amb 70 habitacions, Unitat de Vigilància intensiva, servei d’Urgències 24 hores, i especialitats destacades com a Neurocirurgia, Cirurgia General i de l’Aparell Digestiu, Traumatologia o Cirurgia Estètica.

Conscients de la varietat de turisme a Eivissa, el Departament Internacional ofereix tranquil·litat al pacient estranger i compta amb intèrprets d’idiomes com a anglès, francès o alemany.

Així mateix, el centre ofereix varietat de menús i menjars especials concorde a costums, dietes o religions.

A més, l’hospital disposa d’una àrea VIP on s’ha cuidat cada detall, per a aquells pacients que desitgin instal·lar-se en espais més grans, íntims i acollidors.