Prostatectomia radical amb Da Vinci

A les intervencions de càncer de pròstata s’aconsegueixen temps més curts, tant a la cirurgia com a la recuperació del pacient: el dolor postoperatori i el sagnat són menors, problemes com la incontinència d’orina o la disfunció sexual es resolen abans, en general, es redueixen les complicacions postoperatòries.

Més informació

Si us interessa fer-vos una prostatectomia radical, no dubteu a contactar amb nosaltres.

(TRACTAMENT DE CÀNCER DE PRÒSTATA)

TÈCNICA

El cirurgià realitza unes petites incisions en la part inferior de la paret abdominal (4-5), aquests petits orificis són els que el robot utilitza com a ports d’accés.

El cirurgià ajudant, posicionat al costat del pacient, és el que ajudarà a alinear els braços robòtics amb els ports d’accés, alhora que s’encarregarà de supervisar i inserir el material i pincería en els seus extrems. A partir d’aquest moment, és el cirurgià que realitza la intervenció el que des de la consola de control (dins del propi quiròfan) guia i manipula per control remot tots els moviments del robot, seqüenciant així els diferents passos de la cirurgia per a aconseguir dur a terme l’extirpació de la pròstata amb el mínim mal col·lateral possible (respectant al màxim les estructures de voltant, especialment nervis i vasos sanguinis).

En finalitzar la cirurgia es retira el teixit extirpat a través d’una d’aquestes mini incisions lleugerament ampliades i es procedeix al tancament de les mateixes amb un punt de sutura i un petit apòsit compressiu.

Prostatectomia radical amb Da Vinci 1

TRACTAMENT

Anestèsia

Durada de la cirurgia