Grupo Policlinia. Hospital en Ibiza
LOGO-DEPORTE-DEF

La nostra Unitat de Salut i Esport vetlla per la pràctica segura de l’esport i treballa perquè els esportistes, aficionats i professionals, obtinguin el màxim rendiment quan fan exercici.

Un equip multidisciplinari de cardiòlegs, traumatòlegs, nutricionistes, podòlegs, ortopedistes, dietistes, psicòlegs i fisioterapeutes treballa en tres línies: la prevenció, el diagnòstic i el tractament de lesions esportives, proporcionant assessorament i seguiment individualitzat i adaptat a cada pacient.

• Consulta de ràpida resolució cardíaca (analítica, electrocardiograma, ecocardiograma, prova d’esforç).
  • Elaboració de dietes personalitzades i seguiment dels resultats.
  • Estudi de l’aparell locomotor.
  • Assessorament psicològic.
  • Diagnòstic i tractament de lesions esportives.
  • Entrenador personal.
  • Prova d’esforç amb analitzador de gasos.

Demanau-ne més informació i cites telefonant al: 666 50 30 41 (de dl. a dv. de 8.00 h a 20.00 h), o enviant un missatge a deporte@grupopoliclinica.es

El cardiòleg Sebastián Gaido explica els avantatges de la prova d’esforç amb gasos